VitaPark Сонячний Прованс
Доброго дня, Пане Вадим!
Вдячна Вам за те, що скористалися нашими послугами та поділилися своїми враженнями.
Ми дуже стурбовані Вашим відгуком. Дозвольте мені принести Вам наші щирі вибачення, якщо в наданому Вам сервісі були присутні недоліки.
Ми вже звернули увагу адміністрації готелю на зауваження щодо шуму та ситуації в лісовій зоні, наразі шукаємо компромісні шляхи до вирішення цієї складнощі, аби забезпечити Гостям тишу та комфорт.
Мені дуже шкода, якщо Ваш спокій був порушений стороннім шумом. При наступному бронюванні ми постараємося надати Вам найтихіший номер для максимального комфорту.
Також приносимо вибачення за недоліки у роботі ресторану. Ми вже посилили контроль за прибиранням і проведемо додаткове навчання для співробітників, аби подібне більше не повторювалося. Що стосується музики, ми розуміємо, наскільки важливий для атмосфери правильний фон, і будемо слідкувати, щоб надалі Гості могли насолоджуватися відпочинком без дискомфорту.
Стосовно телевізора, наразі планується оновлення технічного забезпечення, яке знаходиться в неналежному стані.
Ми пропрацюємо Ваші зауваження та наступного разу зробимо все можливе, щоб справили на Вас найкраще враження.
Дякую, що допомагаєте нам удосконалюватись.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM